Wat gebeurt er met mijn klacht?

Ben je het niet eens met de vergoeding die je moet betalen? Of voel je je niet goed door ons geholpen? Wat je klacht ook is, we doen ons best om je klacht zo goed en snel mogelijk op te lossen. Dit pakken we als volgt aan:

  1. We willen zo snel mogelijk voor je aan de slag. Daarvoor hebben we een duidelijke beschrijving nodig van je klacht of probleem. Vind je dit lastig? Geen zorgen, onze afdeling juridische zaken denkt graag met je mee
  2. Je klacht is bij ons binnengekomen. Binnen drie werkdagen ontvang je van ons een bevestiging via e-mail en geven we een nummer aan jouw melding. Bij vragen geef je dit nummer aan ons door, zodat wij je sneller kunnen helpen
  3. Als we een fout ontdekken of opmerken dat we toch niet duidelijk genoeg zijn geweest, dan proberen we dit onmiddellijk recht te trekken. Blijkt dit niet mogelijk? Dan gaan we snel op zoek naar een andere oplossing. Je hoort dan meestal binnen een maand, maar anders uiterlijk binnen acht weken van ons
  4. Ons besluit en de uitleg die daarbij hoort ontvang je via de e-mail. Wil je ook een kopie per post ontvangen? Laat het dan weten

Je richt de klacht aan de afdeling juridische zaken van BumaStemra. Dit kan per post of via e-mail. Vermeld in elk geval deze informatie:

  1. Je naam, adres en woonplaats
  2. Een telefoonnummer waar we je op kunnen bereiken
  3. Een e-mailadres waar we ons besluit naartoe kunnen sturen
  4. De naam en het adres van de plek waar de muziek wordt gebruikt, als dit mogelijk is
  5. Een klantnummer van BumaStemra, als je deze hebt

Contactgegevens:
BumaStemra
t.a.v. Juridische Zaken
Postbus 3080
2130 KB Hoofddorp
Telefoon: 023-799 7511
E-mail: legal@bumastemra.nl